Tisdag!

Goddag kära blogg!
Idag har jag varit på MHV (MVC). Allt såg bra ut och bebis har lagt sig tillrätta, skönt. Va lat och tog bussen bort, ligger två hållplatser bort, men kände att jag klarade verkligen inte att cykla bort och gå skulle ta alldeles för lång tid. Men fick gå hem då bussbolaget här inte kan passa tider. Tog mig fasiken 20 minuter att gå hem, fick ju vanka mig framåt. Hon på MHV tror inte att det är foglossning jag känner utan att det är för att bebis har lagt sig tillrätta som gör ont och det kan jag nog hålla med om.

Men nu ringde sambon och sa att han slutar snart så måste slänga mig in i duschen så jag kan gå bort och möta honom sen.

Sköt om er och alla runt om er!
Kyss å kram Sara<3

(bild från imorse)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0