Hittade tillbaka

Som ni ser hittade jag tillbaka:)
Natten har inte varit den bästa då jag inte har kunnat sova allt för mycket. La mig på soffan för tänkte att det går kanske bättre där men så fel jag hade:( Det va länge sen jag sov ordentligt en hel natt å kan oftast inte sova nått på dagarna heller så börjar känna mig slut, räcker tydligen inte med att man har järnbrist utan man ska sova dåligt oxå. Aja det blir väl bättre nån gång. Jag får ju ut nått positivt av detta iallafall.
Får se vad som händer idag. Ska iallafall städa upp lite i fönstrerna så vi kan ställa å hänga upp våra fina jullampor.
Tänkte jag skulle lagt upp en bild på magen men vet inte hur man gör, det jag hittar funkar iallafall inte. Får fixa det när jag orkar sätta mig vid datorn istället.
Ha en toppen dag!
Kyss å kram Sara<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0