Apr. 11, 2013

Igår startade dagen med att gubben min kom in i sovrummet med frukost och sa hipp hipp ett antal gånger. Det måste va första gången sen jag va jätte liten som jag blir väckt på födelsedags morgonen, härlig känsla.

Vaknade också mer eller mindre med mjölkstockning. Mindre roligt men ganska väntat. Går natten gick hyfsat mycket bättre men denna natten va bäst. Hon vaknade bara en gång och kissade utanför blöjan. Va bara upp och byta, blanda lite välling sen sov hon igen och klockan va bortåt 5 när hon vaknade så nu är jag verkligen nöjd. Nu ska hon bara lära sig att sova i sin säng hela natten också. Men det kommer nog inom sinom tid.




Mvk Sara! ♡

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Mina sötnosar kramis

2013-04-27 @ 12:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0