Besvikelse!

Jag det är vad jag känner när jag tänker på hur lite vi måste betyda för dig. Jag har hört av mig och försökt bestämma en träff men lik förbaskat så har vi inte träffat dig på jätte länge. Den relationen vi borde ha finns inte och det kanske är lika bra. Du borde bry dig och sakna oss men uppenbarligen gör du inte det.

Du gav mig falska förhoppningar om att vi faktiskt betyde nått för dig. Vad jag gör för att du inte ska vilja ha kontakt med oss ligger högst på min funderar lista just nu.

Jag har hela sex stycken av er men det är bara en som bryr sig och den kan inte uttrycka sina känslor och tankar. Det känns otroligt sorgligt att vi inte har bättre relation än vad vi har men antar att det är så här det ska va.

Mvk Sara! ♡




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0