Puh!

Jag överlevde och det gick jättebra. Känner mig fortfarande lite groggy men är nog för att jag behöver äta. Än så länge har jag inte ont i huvudtaget men lär väl komma sen kanske.

Det va en häftig upplevelse måste jag säga. Att få se hur detta funkar och hur dom jobbar. Jättebra och trevlig personal. Det ända som egentligen var läskigt va den lugnande medicinen man fick innan narkosen. Allt bara snurrade och jag kände mig helt borta.

Men uppvaket va inte särskilt roligt. Det va en liten unge på ungefär ett och ett halvt år som skrek och skrek hela tiden. Det va verkligen jätte jobbigt att vakna till. Jag började att gråta men visste inte varför och sen när jag hörde barnet blev jag ännu mer ledsen för saknade Ebba. Men det gick över ganska fort och barnet försvann.

Men när jag vaknade till lite mer och va medveten om min omgivning så kände jag mig så ensam. Personal hade nog skiftbyte och stod mest och prata strunt så mig hade dom inte tid med. Men tillslut fick jag mig ett glas saft och en macka. Läkaren kom och sa att allt hade gått bra men att vi får avvakta till provsvaren kommer. Ett glas vatten, kissade sen blev jag utkastad typ. Men skönt att komma hem.



Nu ska jag ta några lugnande andetag innan lilltössen vaknar. Ha en bra dag!

Mvk Sara! ♡



Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Är glad att det gick så bra för dej och att du inte har ont . Hoppas att du slipper uppleva något sådant igen
Ebba var så snäll att ta hand om gjorde mig glad att vara barnvakt åt henne. Älskar er så mycket min älskade dotter och dotterdotter men klart älskar även mina älskade söner
Kram

2013-04-27 @ 12:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0