Tillbaka!

Inte förrän idag hade vi en lite mer normal dag. Ebba blev inte bättre i lördags utan allt fortsatte. Hon har spytt varje dag sen natten mellan torsdag och fredag förra veckan. Absolut inte hela tiden men minst en gång om dagen. Hon åkte på en rejäl förkylning i söndags som förmodligen ställde till det. Är fortfarande förkyld men på benen och mycket piggare. Väldigt gnällig och mammig. Vill gärna vara i famnen precis hela tiden. Som just nu ligger hon på mig och stökar runt men är ganska mysigt om hon håller sig lugn. Hon i princip vägrar all annan mat än bröstmjölk så tror det är därför hon är så sur för hon behöver äta.





Sambon åkte på maginfluensa och är nu förkyld medan jag klarat mig bortsett från att näsan runnit lite. Märks vem som har sämst immunförsvar, hoppas verkligen Ebba ärver mitt.

Nu blir det mys med min sömniga "bebis" och försöka få denna dag att ta slut för vill att det ska bli imorgon så jag får komma iväg från dessa fyra väggar.

Mvk Sara! ♡




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0