14 månader!

På tisdag blir min skrutt hela 14 månader. Det är sjukt vad tiden går fort. Är så glad att jag fått va hemma med henne så länge och har många dagar kvar. I augusti är det tänk att inskolningen ska börja och jag förhoppningsvis sitter i en skolbänk. Innan dess ska vi hinna hitta på massa roligt och jag ska om det går som jag vill jobba några veckor i sommar så får plutten va med sin pappa.



Nu kan min lille vän
♡springa
♡låta som diverse djur
♡kramas
♡skicka slängpussar
♡klättra på allt
♡äta själv
♡sätta klossarna i rätt håll.

Nu äter hon frukost, middag och lunch hyfsat bra men det är bara macka med smör, korv och mos som duger och så får det va. Får inte i henne några mellanmål men hon ammar istället. Vällingen gå sådär just nu och det leder till att hon ammar två till fem gånger om natten. Ganska drygt men jag har insett att så får det va just nu för hon vill verkligen inte sluta och jag har inte orken att själv ta en skrikig unge en hel natt.

Nu mera finns det två tänder i underkäken och dom övre är inte långt bort. Dessa busar har ställt till det ganska mycket. En ganska sur unge har vi haft men nu är det bra.



Nu är det dax att fylla på med energi och göra av med dom. Ha en fantastiskt bra helg!

Mvk Sara! ♡


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0