Operation!

Att få beskedet att man ska opereras är inte särskilt kul. Nu är väl detta ingen jätte svår operation och dom har garanterat gjort många av dessa slag innan och det är inte det jag är rädd för. Grejen är det att jag har aldrig i hela mitt liv opererats, har aldrig ens varit nära ett operationsrum så detta är läskigt eftersom det är så främmande för mig. Att sövas ner känns jätte stort för mig och super läskigt.



Sen är det så många tankar som snurrar nu. Hur lång tid kommer det ta? Hur reagerar min kropp på att bli nedsövd? Kommer jag ha ont efteråt? Kommer Ebba klara sig utan mig? Kommer jag kunna amma efteråt?

Ja dessa frågor får jag förhoppningsvis svar på när jag ska i nästa vecka till läkaren för att undersökas.

Det är en liten operation men så otroligt stort för mig.

Mvk Sara! ♡




Kommentarer
Postat av: Johanna - mamma till alice

Jag förstår att du är orolig. Jag var jätterädd för sövningen men den kollen dem har på en då mer koll går nog inte ha på en människa. Det kommer gå fint ska du se! Typsikt att det blev operation iallafall!

Förresten va fin ebba var i sin jacka och va ku att mössan passade! l

2013-03-31 @ 23:07:41
URL: http://jojobana.blogg.se
Postat av: Mamma/mormor

Jag förstår om du är orolig men jag är med och stöttar dej och ska ta hand om lilla prinsessan under tiden det ska gå kanonbra ska du se kram älskar dej/er

2013-04-02 @ 13:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0