2014

Ja här hade man ju inte skrivit på ett bra tag! Jag har inte haft tid eller lust till det. 

Kan säga att det har väl hänt en del sen sist. Vi har som sagt flyttat till större och inom väldigt snar framtid så utökas våran familj med en medlem. 

Imorgon är det tre veckor kvar tills Ebba fyller tre år vilket är helt sjukt. Vart försvann all denna tid åt? Hon är så otroligt duktig fast att treårs trotsen kan vara väldigt jobbig. På julafton gav hon sina nappar till tomten och vällingen har hon också slutats med helt. Vilket har gått oerhört bra. Det ända är att hon inte riktigt kommer till ro när hon är trött men det blir ingen större kamp. 


Tänk att min älskade dotter snart ska bli storasyster. Jag ska bli två barns mamma. Herre gud det är så svårt att förstå. Jag längtar extremt mycket efter bebis som kan komma till oss när som. Åh massa bebis mys ♡ 


Ha det bra och sköt om er! Puss och kram Sara! ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0